‎دلیل برگزاری غیرعلنی دادگاه متهمان نفتی

یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۲-۱۳-IranSOS- وکیل‌مدافع بابک زنجانی گفت:‌ طرح مسائلی که منافع ملی و مصالح کلان کشور را تحت تاثیر خود قرار می داد، دلیل برگزار شدن جلسه امروز به‌صورت غیرعلنی بود. به گزارش (ایسنا)، رسول کوهپایه‌زاده پس از پایان بیست و دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان در پرونده موسوم به فساد نفتی که به صورت غیرعلنی برگزار شده بود با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دلیل برگزار شدن جلسه امروز به‌صورت غیرعلنی طرح مسائلی بود که منافع ملی و مصالح کلان کشور را تحت تاثیر خود قرار می داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید سه باره قاضی صلواتی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب کلیه حاضرین در جلسه مکلف شدند که به هیچ عنوان مطالب جلسه امروز را در جایی منتشر نکنند.

‎وکیل مدافع متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی اظهار کرد: دادگاه برای کشف حقیقت و احراز واقعیت تلاش می‌کند.

‎کوهپایه زاده بیان کرد: جلسه امروز نیز به این دلیل به صورت غیرعلنی برگزار شد که متهمین با آرامش بیشتر بدون اینکه آفتی متوجه مسائل کشور شود، صحبت های خود را بیان کنند.

‎وکیل بابک زنجانی خاطرنشان کرد: این جلسه بسیار مثبت و پربار بود. امروز آخرین جلسه دادگاه بود که به صورت غیرعلنی برگزار شد، این جلسه به درخواست سه متهم به صورت غیرعلنی برگزار شد. هر سه متهم در جلسه امروز صحبت هایی را بیان کردند و از بین وکلای‌مدافع فقط من چند دقیقه‌ای مطالب مورد نیاز را بیان کردم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال