بخشش، سرانجام پرونده قتل در اسلامشهر

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵-۲۰۱۶-۰۵-۰۴-IranSOS- جوانی که ۲ سال قبل در جریان یک نزاع دسته‌جمعی جوان دیگری را با ضربه قمه از پا در آورده بود در شرایطی که با قطعی شدن حکم قصاص‌اش در دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با اعلام رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافت. به گزارش هرانا به نقل از همشهری، روز هفتم خردادماه سال ۹۳به مأموران آگاهی اسلامشهر خبر رسید جوانی به‌دلیل اصابت جسم برنده به گردنش جان خود را از دست داده است. با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی برادر او که هنگام وقوع جنایت در آنجا حاضر بود گفت جوانی به نام فرهاد برادرش را به قتل رسانده است.

فرهاد با رأی قضات شعبه ۷۱به قصاص محکوم شد. قضات شعبه ۶دیوان عالی کشور نیز بر این رأی مهر تأیید زدند. به این ترتیب پرونده به واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. فرهاد فاصله چندانی تا چوبه دار نداشت.۴به همین دلیل تلاش کرد رضایت اولیای دم مقتول را جلب کند.

سرانجام این تلاش‌ها چند روز قبل به نتیجه رسید و مادر مقتول به‌عنوان ولی دم برگه رضایت نامه را امضا کرد تا فرهاد از مجازات نجات یابد. براساس این گزارش، قرار است متهم به‌زودی در دادگاه به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال