اعدام دو زندانی در زندان مرکزی ارومیه

سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۰۷-۰۴-IranSOS- سحرگاه امروز، دو زندانی با اتهام ارتکاب قتل در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند. در حال حاضر حداقل ۱۱ زندانی دیگر نیز در زندان رجایی شهر کرج در انتظار اجرای حکم اعدام در سلولهای انفرادی به سر می برند.

 به گزارش هرانا، سحرگاه روز جاری ۱۳ تیرماه ۱۳۹۶، دو زندانی به نام های “علیرضا کریمی” و “فیروز اسکندری” با اتهام ارتکاب قتل در زندان مرکزی ارومیه که روز گذشته به سلول های انفرادی منتقل شده بودند، اعدام شدند.

 

هویت دو زندانی که توسط هرانا احراز شده است عبارت است از “علیرضا کریمی” و “فیروز اسکندری” و اتهامات آنها ارتکاب قتل عنوان شده است.

 

هرانا ۱۱ تیرماه، گزارش داده بود زندان رجایی شهر کرج با منتقل کردن دست کم ۱۱ زندانی محکوم به اعدام به سلول های انفرادی خود را برای اجرای اعدامهای گروهی آماده می کند. اتهام عمده منتقل شدگان “قتل” عمد گزارش شده است.

 

گفتنی است، یک زندانی ۲۴ ساله با اتهام ارتکاب قتل، روز گذشته، ۱۲ تیرماه، در زندان مرکزی کرمان اعدام شد. همزمان روز گذشته، یک زندانی محکوم به قصاص و سه زندانی از محکومان جرایم مواد مخدر به ترتیب در زندانهای زاهدان و اصفهان اعدام شدند.

لازم به یادآوری است، یک شنبه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۶، یک زندانی با اتهامات مربوط به “مواد مخدر” در زندان مرکزی زنجان اعدام شد. همچنین صبح روز شنبه ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۶، حکم اعدام سه زندانی که با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند در زندان مرکزی رشت به اجرا درآمد.

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال