در شش ماه نخست سال ۴۸۲ کودک معتاد به دنیا آمده اند

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶–۲۰۱۷-۱۱-۰۴IranSOS رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت که سال گذشته ۱۱۸۹ کودک مسمومیت با مواد مخدر داشته و در شش ماهه امسال نیز ۴۸۲ کودک، معتاد به دنیا آمده اند. به گزارش  هرانا به نقل از برنا، حسین اسدبیگی گفت: “مسمومیت کودکان با مواد مخدر یکی از مصداقهای کودکآزاری است که بسیاری از این کودکان از بدو تولد و از طریق مادران معتاد خود گرفتار میشود”.

وی ادامه داد: “براساس آمار سال گذشته از سطح بیمارستانها و درمانگاهها، ۸۴۹ کودک مسمومیت با مواد مخدر داشتهاند و در شش ماهه ابتدایی امسال نیز ۵۷۰ کودک تازه متولد شده در بیمارستان با مواد مخدر مسموم شده اند”.

اسدبیگی گفت: “به طورکلی سال گذشته ۱۱۸۹ کودک مسمومیت با مواد مخدر را داشته اند که از این تعداد ۶۰۰ نوزاد دختر و ۵۸۹ نوزاد پسر گزارش شده است”.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد “در سال ۹۵، ۶۳۹ نوزاد تازه متولدشده مسمومیت با مواد مخدر داشته و در شش ماه ابتدایی امسال ۴۸۲ کودک معتاد، به دنیا آمدهاند”.

اسدبیگی گفت “در سال ۹۵ از میان ۱۱۸۹ کودکی که مسمومیت با مواد مخدر آنها محرز شده، ۴۶۷ نوزاد تحویل به بهزیستی شده، ۶۰ نوزاد تحویل اقوام و ۱۵ نوزاد بر اثر مسمومیت با مواد مخدر فوت کرده است”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال