‎کلاس‌های “موسیقی” در فرهنگسراها حذف شده‌اند (۲)

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ – رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در توضیحی نسبت به حذف کلاس‌های موسیقی از برنامه فرهنگسراها، گفت: اولویت و ماموریت اصلی ما فرهنگ و اخلاق شهروندی است ضمن اینکه این آموزش‌ها حذف نشده و از طریق موسسات خصوصی ادامه دارد.
امیر خوراکیان در گفت‌وگو با (ایسنا)،‌ گفت: این روزها با صورت مسئله‌های اجتماعی فراوانی مواجه هستیم و آموزش موسیقی در حال حاضر معضل اجتماعی در خانواده نیست.

در طرح جامع تحول آموزش که نظام جدید آموزش سازمان فرهنگی هنری بر اساس آن طراحی شده است، موضوع مهارت‌های اجتماعی برای ما اولویت بیشتری دارد.
‎وی درباره ایراداتی که از گذشته و زمان تشکیل فرهنگسراها به این مجموعه‌ها درمورد کلاسهای موسیقی می‌گرفتند، گفت:‌سازمان فرهنگی و هنری شهرداری روند کیفی سازی فعالیت‌ها، اصلاح برخی اشکالات مجموعه و تناسب هرچه بیشتر فعالیت‌ها با معارف دینی و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی را دنبال کرده و از این روند خوشحال بوده و آن را ادامه خواهیم داد چرا که حاکم کردن فضای اسلامی و ارزشهای اخلاقی در فرهنگسراها جزو اولویت‌های ماست.
‎برآورد تقریبی سه میلیارد تومان برای هزینه‌های “بر آستان جانان” امسال
‎خوراکیان برآورد تقریبی هزینه‌های ویژه برنامه‌های بر آستان جانان را برای امسال حدود سه میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: خوشبختانه با صرفه‌جویی‌هایی که امسال شد هزینه‌ها تنها حدود ۱۰۰ میلیون تومان نسبت به سال قبل افزایش داشت.
‎وی ضمن رد هر نوع موازی‌کاری در برنامه‌های فرهنگی و تفریحی سازمان زیباسازی، شهرداری مناطق و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، گفت: در شورای فرهنگی که هر هفته روزهای شنبه با حضور همه سازمان‌ها تشکیل می‌شود، تقسیم کار صورت گرفته و برنامه‌ها هماهنگ می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال