ادامه بازداشت و بلاتکلیفی بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری

بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری در بازداشت
بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری در بازداشت

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۰۹-۰۲-IranSOS- بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری که پیشتر در تاریخ ۲۶ مردادماه توسط نیروهای امنیتی در اطراف کرمانشاه بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه این شهر منتقل شده بود کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برد. به گزارش هرانا، بهنام ابراهیم‌زاده، زندانی سیاسی سابق و فعال کارگری پس از گذشت ۱۷ روز کماکان در وضعیت بلاتکلیف و بی‌خبری در بازداشتگاه اطلاعات سپاه در کرمانشاه بسر می‌برد. وی روز ۲۶ مردادماه توسط نیروهای امنیتی در اطراف کرمانشاه بازداشت شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده بهنام ابراهیم‌زاده به گزارشگر هرانا گفت: “آقای ابراهیم‌زاده از ۱۷ روز پیش تاکنون هیچ تماسی با خانواده خود نداشته و آنها در بی‌خبری و نگرانی از سرنوشت او به‌سر می‌برند.”

در همین رابطه، روز جمعه، مایک پالک، دبیر کل اتحادیه پست کانادا با ارسال نامه ای خطاب به مقامات ایرانی، دستگیری آقای ابراهیم زاده را محکوم و خواستار آزادی فوری وی شد.

هرانا پیشتر در گزارشی از بازداشت شدن بهنام ابراهیم‌زاده، فعال کارگری در تاریخ ۲۶ مرداد ماه توسط نیروهای امنیتی خبر داده بود.

در گزارش پیشین منبع نزدیک به خانواده بهنام ابراهیم زاده به هرانا گفته بود: “آقای ابراهیم‌زاده در اطراف کرمانشاه درحالی که برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده آن مناطق رفته بود روز جمعه ۲۶ مردادماه توسط نیروهای امنیتی کرمانشاه بازداشت شده است و خانواده وی پس از ۳ روز بی‌خبری از بازداشت وی مطلع شده‌اند، با این حال کماکان از دلیل بازداشت ایشان اطلاعی در دست نیست.”

بهنام ابراهیم‌زاده متولد ۱۳۵۶ در شهرستان اشنویه است که از سال ۸۷ تاکنون بارها در بازداشت و حبس بوده است.

هرانا پیشتر نیز در گزارش مربوط به اردیبهشت ماه سال گذشته از آزادی بهنام ابراهیم زاده از زندان رجایی شهر با پایان دوران محکومیت ۷ ساله خود خبر داده بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال