لغو همه کنسرت‌های راک در برج آزادی

۲۰ آذر ٬ ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۱۱-۱۲-IranSOS- فرشاد رمضانی سرپرست گروه دگردیس، از لغو همه کنسرت‌های راک برنامه‌ریزی شده برای اجرا در برج آزادی خبر داد و گفت که “دود رفتار ناشایست هواداران برخی از گروه‌هایی که پیش از این در سالن کنسرت آزادی برنامه‌داشته‌اند به چشم گروه‌های راک رفته است”.

 به گزارش هرانا به نقل از ایرنا مورخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۷، با توجه به اعلام قبلی سرپرست گروه دگردیس «فرشاد رمضانی» درباره برگزاری کنسرت گروهش در تاریخ ۲۰ آذر ماه در برج آزادی، هنوز فروش بلیت های این کنسرت در سایت آغاز نشده است.

این مساله در حالیکه تنها کمتر از یک روز به آغاز این برنامه مانده، احتمال لغو کنسرت این گروه را در اذهان تقویت کرد.

خبرنگار موسیقی ایرنا به همین منظور گفت‌وگو کوتاهی با فرشاد رمضانی سرپرست گروه دگردیس انجام داد.

رمضانی در این گفت‌وگو با تایید خبر لغو کنسرت خود، گفت: “کنسرت گروه‌های هومن اژدری، بادزنگ و کانال هم با وجود آغاز پروسه فروش بلیط اجراهایشان تا اطلاع ثانوی لغو شده است”.

وی بد رفتاری گروه‌های دیگری که پیش از این بنام راک در برج آزادی اجرا داشتند و رفتار ناشایست و خارج از عرف هوادارانشان را عامل این تصمیم دانست.

وی با اشاره به لغو کنسرت گروهش با وجود اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: “دود رفتار ناشایست هواداران برخی از گروه‌هایی که پیش از این در سالن کنسرت آزادی برنامه‌داشته‌اند به چشم گروه‌های راک رفته است”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال