‎تجمع بیش از هزار کارگر کارخانه پلی‌اکریل برای چهارمین بار در یک هفته

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ – هرانا – روز گذشته، سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه، بیش از هزار نفر از کارگران کارخانه پلی‌اکریل شهرستان مبارکه استان اصفهان، تولیدکننده انواع نخ و الیاف در ایران، برای چهارمین بار در طی یک هفته اخیر در اعتراض به واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه این کارخانه تجمع کردند. به‌گزارش ایلنا، این کارگران از پروژه جداسازی شرکت‌های وابسته و انتقال قرارداد‌ها به شرکت‌های اقماری نگران هستند و معتقدند مسئولان واکنش مناسبی به اعتراض‌های یک هفته اخیر آنان نشان نداده‌اند.
 

بنا به این گزارش مهندسان این کارخانه نیز امروز به تجمع اعتراضی کارگران پیوستند.
‎یکی از نمایندگان کارگران، استعفای مدیران را یکی از مطالبات اصلی کارگران عنوان کرد و گفت: “آینده شغلی و معیشت بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگر پلی‌اکریل به تصمیماتی بستگی دارد که در حیطه مسئولیت مدیران است اما کارگران به تجربه دریافته‌اند مدیران فعلی شایستگی چنین مسئولیتی را ندارند.”
‎به‌گفته وی با وجود اعتراض صنفی کارگران، تولید در این کارخانه متوقف نشده است.
‎در تجمع امروز مسئولان اداری و انتظامی شهرستان مبارکه استان اصفهان با حضور در تجمع کارگران ضمن شنیدن نگرانی‌ها و دلایل اعتراض آنان، قول رسیدگی به مطالبات آنان را دادند.
‎آن‌ها ضمن تضمین امینت شغلی و صنفی کارگران وعده داده‌اند که تا ۲۰ روز آینده شورای منحل شده کارخانه را بازگشایی خواهند کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال