تعیین قرار وثیقه برای آزادی موقت بهنام ابراهیم زاده و آرشام رضایی

شنبه ۲۹ دیماه٬ ۱۳۹۷-۲۰۱۹-۰۱-۱۹-IranSOS- خانواده بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری و آرشام رضایی از تعیین قرار وثیقه برای آزادی موقت آنها خبر دادند. بهنام ابراهیم زاده در تاریخ ۲۲ آذرماه و آرشام رضایی در تاریخ ۱۷ دیماه در پرونده هایی جداگانه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

به گزارش هرانا، امروز شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۷، آرشام رضایی طی تماسی تلفنی از بند قرنطینه زندان اوین با خانواده، از تعیین قرار وثیقه برای آزادی موقت خود خبر داد همزمان خانواده بهنام ابراهیم‌زاده نیز از تعیین قرار وثیقه از سوی دادگاه برای آزادی این فعال کارگری خبر دادند.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “آرشام رضایی دو روز پیش از بند قرنطینه زندان اوین با خانواده‌اش تماس گرفت و از تعیین قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی برای آزادی موقتش خبر داد. در حالی که خانواده وی طی این دو روز مشغول تهیه وثیقه‌ای با این اعتبار بودند، امروز طی یک تماس کوتاه دیگر به مادرش گفت که شرط آزادی موقت وی به قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی تغییر پیدا کرده است. خانواده رضایی نگران هستند که نتوانند وثیقه‌ای با این اعتبار را تهیه کنند. اتهامات مطروحه علیه آقای رضایی در مراحل بازجویی “تبلیغ علیه نظام”، “اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور” و “توهین به رهبری” عنوان شده است”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال