‎درخواست همسر عبدالفتاح سلطانی زندانیان اعتصاب کننده برای شکستن اعتصاب غذا

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ – هرانا – معصومه دهقان، همسر عبدالفتاح سلطانی، وکیل دربند که پنج روز از اعتصاب غذایش می‌گذرد، از او و دیگر زندانیان اعتصاب کننده خواسته است تا اعتصاب غذایشان را بشکنند. سلطانی دوازدهم آبان ماه، همزمان با تولد شصت سالگیش به همراه سه زندانی سیاسی دیگر، امیر خسرو دلیرثانی، سعید مدنی و مهدی خدایی در اعتراض عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان بیماری که نیاز به رسیدگی پزشکی دارند دست به اعتصاب غذای‌تر زده است.

به گزارش تارنمای جرس، متن نوشته معصومه دهقان، به شرح زیر است:
‎عزیزان در بندمان آقایان مدنی، دلیرثانی، خدایی و سلطانی
‎صدای انسان دوستی شما را جهانیان شنیدند. همگان دانستیم که برای حفظ حقوق بیماران از جانتان هزینه کردید. روح شما از آن شماست و لی جسمتان برای جامعه ست. ما را از برکت وجودتان محروم نکنید و به امید اینکه آقای روحانی به عنوان ناظر بر اجرای اعمال سه قوه به رفتارهای غیر قانونی و نقض حقوق زندانیان به ویژه عدم رسیدگی به وضع بیماران و عزیزان محصورمان اقدام عاجل به کار بندند. اعتصاب خود را بشکنید.
‎شما موفق شدید به دنیا اعلام کنید که حاضرید جانتان را بدهید اما همنوعانتان حتی مخالفان شما از حقوق انسانی خود محروم نگردند ما به شرف انسانی شما درود می‌فرستیم و تمنا می‌کنیم اعتصاب غذای خود را بشکنید. از همهٔ آزادگان ایران و جهان که صدای ما را می‌شنوند می‌خواهم در این امر ما را یاری کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال