‎دادستان زابل ترور شد! گزارش تصویری + ۱۸

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ – ایسنا – رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از به شهادت رسیدن دادستان شهر زابل در اثر حمله‌ تروریستی خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ساعت ۷:۱۵ امروز دادستان شهر زابل در مسیر رفتن به محل کار مورد ترور افراد ناشناس قرار گرفت. وی افزود: در اثر این حمله تروریستی موسی نوری دادستان شهر زابل و راننده به شهادت رسیدند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان درباه نحوه ترور اظهار کرد: خودروی پژویی با دوسرنشین در کنار ماشین دادستان زابل که در مسیر رفتن به محل کارش بوده، متوقف می‌شود و این دو نفر که مسلح بودند از داخل خودرو، موسی نوری و راننده‌ وی را به رگبار می‌بندند.

‎وی درباره‌ ارتباط ترور دادستان زابل با اعدام‌های اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با اعدام‌های اخیر ندارد. این حادثه در منطقه سیستان و زابل توسط اشرار این منطقه اتفاق افتاده و ماهیتا با اشرار منطقه بلوچستان متفاوت است.

‎به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: جزئیات این جنایت در دست بررسی است.

‎رجبعلی شیخ زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: در حال حاضر فردی یا گروهی در این رابطه شناسایی نشده است.

‎وی تصریح کرد: فرد تروریست بعد از انجام این عمل غیرانسانی خود از محل حادثه متواری شده است. با عنایت پروردگار عوامل این جنایت بزودی دستگیر خواهند شد.

‎راننده دادستان زابل پس از ترور
‎تصاویر زیر، مهدی مرعی راننده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل را نشان می‌دهد که صبح امروز به همراه دادستان هدف حمله اشرار قرار گرفت و به شهادت رسید.
‎به گزارش ایسنا، این تصاویر را برخی سایت‌ها از جمله مثلث‌آنلاین منتشر کرده‌اند.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال