وزیر آموزش و پرورش رژیم ایران: برخی خانواده‌ها برای تعلیم و تربیت فرزاندانشان به آموزش و پرورش اعتماد ندارند

یکشنبه ۲۸ بهمن٬ ۱۳۹۷-۲۰۱۹-۰۲-۱۷-IranSOS-  وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی خانواده‌ها اعتماد لازم به آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت فرزاندانشان را ندارند. سید محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با ایلنا، درباره هشدار دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر وجود والدینی که تحصیل فرزندانشان در خانه را به مدرسه ترجیح می‌دهند، گفت: گستردگی این مسئله بسیار کم است، اما یک بخش آن به این برمی‌گردد که بعضی از خانواده‌ها اعتماد لازم را به آموزش و پرورش جهت تعلیم و تربیت به فرزندان‌شان را ندارند، از این رو ما باید برای حل این مساله و ایجاد اعتماد در میان خانواده‌ها تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خانواده‌ها در این زمینه مقصر نیستند، گفت: ما باید اشکالات‌مان را برطرف کنیم تا خانواده‌هایی که به این تشخیص رسیده‌اند، تشخیص‌شان را برطرف کنند.

 بطحایی با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها سطح کیفی و آموزشی مدارس را مطلوب نمی‌دانند، گفت: بنا به دلایل مختلف برخی از خانواده‌ها فکر می‌کنند که محیط و کیفیت مدرسه برای تعلیم و تربیت فرزندان‌شان مطلوب نیست، اما ما امیدواریم بتوانیم با ارتقای کیفیت این مشکل را برطرف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان به نقش اطلاع‌رسانی و روشنگری در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی در این زمینه می‌تواند خیلی موثر واقع شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال