سال گذشته در تهران؛ بیش از ۱۰۰ هزار نفر در پی صدمات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند

چهارشنبه ۰۴ اردیبهشت٬ ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۰۴-۲۴-IranSOS- بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، در سال گذشته (۱۳۹۷) ۱۰۱ هزار و ۲۸۱ نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند. این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶، ۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، طی سال ۱۳۹۷،  ۱۰۱ هزار و ۲۸۱ نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۶، ۸ درصد افزایش یافته است.

 بر اساس این گزارش از کل مراجعین به دلیل آسیب های ناشی از نزاع در سال ۹۷ در تهران، ۶۵ هزار و ۸۷۰ نفر مرد و ۳۵ هزار و ۴۱۱  نفر زن بوده اند.

سازمان پزشکی قانونی پیشتر گزارشی از وضعیت نزاع خیابانی در سطح کشور در هشت ماه نخست سال ۱۳۹۷ ارایه داده بود که طبق آن در مجموع ۴۱۶ هزار و ۷۹۹ پرونده نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور ارجاع شد که در مقایسه با ۳۹۰ هزار و ۹۷۲ پرونده ارجاعی در مدت زمان مشابه در سال ۹۶ ، ۶.۶ درصد افزایش را نشان می دهد.

آمارهای سازمان پزشکی قانونی در سال ۹۶ در سطح کشور تعداد مراجعه کنندگان به علت نزاع را ۵۴۴ هزار و ۴۷۰ تن دانسته که در این میان تهران رکوردار ثبت نزاع در ایران است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال