معوقات مزدی کارگران چهار واحد صنفی و آتش نشانان در استان های تهران، هرمزگان و خوزستان

چهارشنبه ۱۰ مهر٬ ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۱۰-۰۳-SOS Iran- کارگران شاغل در چهار واحد صنفی از جمله گارگران متروی تهران، شهرداری هندیجان و شهر زهره، شرکت پارس پالایش قشم و آتش نشانان تهران مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گزارش هرانا به نقل از ایلنا، حقوق کارگران مشغول به کار در خط ۶ متروی تهران به طور متناوب بین سه تا ۵ ماه به تعویق افتاده است.

اکثر کارگران به طور میانگین حداقل سه ماه است که به دلیل مشکلات مالی پیمانکار حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و پیمانکارانی که با شهرداری در حال کار هستند به دلیل تحریم‌ها و افزایش هزینه‌ها با بحران روبرو هستند.

معوقات مزدی کارگران شهرداری هندیجان و شهرداری شهر زهره

به گزارش تسنیم، کارگران شهرداری شهر هندیجان ۸ ماه و کارگران شهرداری شهر زهره ۱۷ ماه حقوق عقب‌ افتاده داردند.

امیر شکاری، سرپرست شهرداری شهر زهره هندیجان گفت: هرساله حدود ۵ یا ۶ ماه حقوق عقب ‌افتاده کارکنان را پرداخت می‌کنیم؛ اما طی چندین سال حقوق پرداخت ‌نشده و همگی انباشته گشته تا جای که تعدادی از کارکنان در کل حدود ۱۷ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

معوقات کارگران شرکت پارس بهین پالایش قشم

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب قشم از معوقات مزدی کارگران شرکت پارس بهین پالایش قشم خبر داد و گفت: مسئولان باید در جهت حل مشکل کارگران شرکت مذکور تلاش ویژه کنند.

صفایی تصریح کرد: در صورتی که مدیران شرکت‌ها وظایف خود را به موقع انجام دهند هیچ کدام از کارگرانی که با آن‌ها جلسه داشتیم معترض نمی‌شدند.

معوقات آتش نشانان تهران

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از معوقات پاداش شش ماهه اول آتش‌نشانان تهران خبر داد.

وی افزود: حدود یک هفته است که از زمان پرداخت این پاداش گذشته است. معمولا مزایایی در شش ماهه اول به آتش‌نشانان پرداخت می‌شده که طبق بخشنامه جدید ابهاماتی در آن ایجاد شده بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال