یک نوجوان به علت انتشار ویدئو رقص در اینستاگرام بازداشت شد

یکشنبه ۲۱ اردیبهشت،۱۳۹۹ -۲۰۲۰-۰۵-۱۰-SOS iran-  رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از بازداشت یک دختر نوجوان که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار ویدئو رقص خود کرده بود خبر داد. به گزارش  هرانا به نقل از رکنا، سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از بازداشت یک نوجوان که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی اقدام به انتشار ویدئو رقص خود کرده بود خبر داد.این مقام ارشد انتظامی ضمن اعلام این خبر گفت: “کارشناسان پلیس فتا طی رصد و بررسی فضای مجازی، صفحه‌ی اینستاگرام دختر خانمی را مشاهده کردند که اقدام به گرفتن کلیپ آموزش انواع رقص از خود و انتشار آن در فضای مجازی کرده است”.

وی ادامه داد: “پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا استان، این فرد شناسایی شد و در ادامه برای توضیحات در خصوص انگیزه و هدف خود از انتشار این آموزش‌ها در این پلیس حضور پیدا کرد”.

این مقام انتظامی افرود: “پس از حضور وی در اداره پلیس، در ابتدا منکر کار خودش شد اما در ادامه اظهارات خود هدف و انگیزه‌ این کار را ایجاد روحیه شاد و هیجان دوران نوجوانی عنوان کرد”.

وی تصریح کرد: “در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که نامبرده در این زمینه فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است، که درنهایت پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال