‎سیزدهمین روز اعتصاب محمدحسن یوسف‌پور سیفی

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ – هرانا – محمد حسن یوسف‌پور سیفی، فعال حقوق بشر محبوس در زندان اوین در سیزدهمین روز اعتصاب غذای خود بسر می‌برد. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این زندانی در اعتراض به مخالفت دادستانی با درمان وی از یکم آذر ماه دست به اعتصاب غذا زده است.

وی از روز شروع اعتصاب غذا تا به امروز دو بار به صورت اورژانسی به بیمارستان مدرس اعزام شده و پس از انجام معاینات و اسکن قلب به زندان بازگردانده شده است .  بر اساس نظر پزشکان متخصص بیمارستان مدرس وی طی روزهای آینده برای ادامه درمان باید به بیمارستان مدرس اعزام گردد .
‎وی در تاریخ ۳۰ مرداد سال ۱۳۹۱ توسط قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب بدون داشتن حق وکیل به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، توهین به مقدسات از طریق نشر نظرات در وبلاگ شخصی‌اش و نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام به ۵ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد و چون در اعتراض به روند پرونده سازی برای فعالان مدنی و روند دادرسی پرونده‌اش به حکم صادره اعتراض نکرد از ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ برای اجرای حکمش به زندان اوین فراخوانده شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال