رهایی دو زندانی از اعدام در استانهای البرز و خوزستان

چهارشنبه ۰۲ مهر، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۰۹-۲۳-SOS Iran- دو زندانی در استانهای البرز و خوزستان که پیشتر در پرونده هایی جداگانه از بابت اتهام “قتل” به اعدام محکوم شده بودند با گذشت یا کسب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، مدیرکل زندانهای های استان البرز از رهایی یک زندانی از اعدام در کرج خبر داد.

اسماعیل جمیاری افزود: “مددجو به نام « ع ،ز» که به اتهام مباشرت در قتل همسر خود از سال ۹۸ در زندان مرکزی کرج انتظار اجرای حکم بود با برگزاری جلسات متعدد مددکار زندان محسن اکبرپور و اعضای شورای حل اختلاف این زندان با اولیای دم در نهایت موفق به اخذ رضایت بدون قید و شرط شدند”.

رهایی یک زندانی از اعدام در خوزستان

به گزارش ایرنا، یک زندانی محکوم به اعدام در خوزستان با گذشت اولیای دم از چوبه دار رها شد.

رئیس شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اعلام این خبر گفت: “متهم ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد و مقتول ساکن ماهشهر استان خوزستان بود که شورای حل اختلاف استان خوزستان برای حل مشکل از شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول تقاضای کمک کرد”.

کاظم بادی افزود: “با تلاش و وساطت چهره ملی صلح آقای زعیم شیخ علی بن ناصر آل نهبان بنی ضربه نماینده سران عشایر ایران و اقوام و با پیگیری‌های دادستان خوزستان، رییس دادگستری خوزستان، معاون قضائی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان این پرونده با عفو، بخشش و گذشت اولیای دم منجر به سازش و متهم از چوبه دار رها شد”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال