‎با امضای طوماری؛ ‎۶۰۰ کارگر در ساوه خواستار مجازات متخلفان تأمین اجتماعی شدند

‎۲۴ آذرماه ۱۳۹۲ – ایلنا – جمعی از کارگران شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساوه و زرندیه واقع در استان مرکزی با امضا طوماری خواستار پیگیری قانونی تخلفات مطرح شده در گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی شدند. به گزارش ایلنا،  در این نامه که به امضای بیش از ۶۰۰ نفر از کارگران شاغل و بازنشسته شهرستان ساوه و زرندیه رسیده، آمده است: اینجانبان ضمن قدر دانی از تلاش اعضای کمسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی که تمام توان خود را در راه حراست و پاسداری از اموال سازمان تامین اجتماعی بکار گرفته‌اند، از محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب و نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، دولت محترم تدبیر و امید و دستگاه قضایی در زمینه برخورد با متخلفان استمداد می‌طلبیم.

در متن این طومار، امضاء کنندگان بر برخورد قانونی با سود جویان و فرصت طلبان و همچنین سوء استفاده کنندگان از اموال کارگران در صندوق تامین اجتماعی تاکید کرده و از رئیس دستگاه قضاخواسته‌اند، متخلفان سازمان تامین اجتماعی  را به سزای اعمال خود برساند و اموال کارگران را به سازمان بازگردانند.
‎نویسندگان این نامه، در ادامه هر گونه تآدی و سود جویی از اموال سازمان تامین اجتماعی را غیر قانونی دانسته و در ادامه افزوده‌اند: سازمان تامین اجتماعی که تا کنون حیات خلوت سیاسیون بوده است باید از این وضعیت خارج شود و به عنوان سازمان بیمه گر، در زمینه ارائه خدمات درمانی و رفاهی در شأن بیمه شدگانش خدمت کند.
‎کارگران امضاء کننده طومار در بخش پایانی نامه خود همچنین از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی خواسته‌اند در اسرع وقت ضمن برخورد قانونی با عاملان تخلفات صورت گرفته نسبت به شناسایی تمامی کسانیکه در سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا با هدف سود جویی و حیف میل اموال وارد شده‌اند اقدام نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال