ضرب و شتم ۲ جنگلبان توسط متخلفان محیط زیستی در تالش

جمعه ۱۲ دی، ۱۳۹۹-۲۰۲۱-۰۱-۰۱-SOS Iran- سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش از ضرب و شتم دو جنگلبان و مصدومیت یکی از آنها در پی درگیری با متخلفان محیط زیستی خبر داد. جنگلبان مصدوم جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده و پرونده ضاربین در حال رسیدگی است.به گزارش ایرنا، ۲ جنگلبان توسط متخلفان محیط‌ زیستی در تالش ضرب و شتم شدند.

آرش شادپور اظهار کرد: “جنگلبانان در پی گشت و بازدید در مناطق جنگلی جوکندان تالش، پنج قاچاقچی چوب آلات جنگلی را در حین حمل غیرمجاز چوب با اسب و قاطر مشاهده کرده و بر حسب وظیفه قانونی، چوب آلات و چهارپایان را توقیف کرده بودند”.

وی افزود: “در حین انتقال کشفیات به مقر جنگلبانی جوکندان، قاچاقچیان با چند تن از همدستان خود، راه را بر جنگلبانان بسته و آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده اند”.

شادپور گفت: “جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده بودند و امروز (پنجشنبه) یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شد”.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش ادامه داد: “قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده اند و موضوع، از زمان وقوع به دادسرای عمومی و انقلاب تالش گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در شعبه چهار دادیاری در حال رسیدگی است”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال