آرش جوهری، فعال کارگری به ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد

پنجشنبه ۲۵ دی، ۱۳۹۹-۲۰۲۱-۰۱-۱۴-SOS Iran- آرش جوهری، فعال کارگری توسط دادگاه انقلاب تهران به ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. آقای جوهری که در تاریخ ۱۵ مهرماه امسال توسط ماموران اطلاعات سپاه در تهران بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد موسوم به بند دو الف زندان اوین منتقل شد، هم اکنون در بند عمومی زندان اوین بسر می‌برد. در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۱۰ سال حبس برای وی قابل اجرا خواهد بود.به گزارش هرانا، آرش جوهری، فعال کارگری توسط دادگاه انقلاب به حبس محکوم شد.

بر اساس این حکم که اخیرا توسط دادگاه انقلاب تهران صادر و ابلاغ شده است، آرش جوهری از بابت اتهام اداره کردن دسته‌جات غیرقانونی با هدف برهم زدن امنیت کشور به ۱۰ سال حبس تعزیری، از بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس تعزیری و از بابت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

در صورت تایید این حکم در مرحله تجدیدنظر، با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۱۰ سال حبس تعزیری از بابت اتهام “اداره کردن دسته‌جات غیرقانونی با هدف برهم زدن امنیت” برای وی قابل اجرا خواهد بود.

آقای جوهری در تاریخ ۱۵ مهرماه امسال توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد موسوم به بند دو الف زندان اوین منتقل شد.

ماموران در زمان بازداشت این شهروند ضمن بازرسی منزل شماری از وسایل شخصی وی از جمله تلفن همراه، لپ تاپ و مدارک او را ضبط کرده و با خود بردند.

آرش جوهری پس از حدود ۲ ماه با پایان مراحل بازجویی به بند عمومی زندان اوین منتقل شد. گفته می‌شود که خانواده این فعال کارگری در این مدت از سرنوشت و محل نگهداری او بی‌خبر بوده‌اند.

آرش جوهری، فعال کارگری ساکن تهران است. وی هم اکنون به صورت بلاتکلیف در بند ۴ زندان اوین بسر می‌برد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال