‎احمد کریمی از شرایط جسمی نگران کننده ای برخوردار است

جمعه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۲ – IranSOS – احمد کریمی زندانی تبعیدی به گنبدکاووس از سردردهای عصبی و مشکلات معده رنج می‌برد و مسئولین رسیدگی‌ای به وضعیت وی نمی‌کنند. به گزارش هرانا، احمد کریمی زندانی سیاسی تبعید شده به زندان گنبد کاوس که خود و خانواده‌اش بار‌ها تقاضای انتقال به یکی از زندانهای استان تهران را از مسئولین زندان کرده و با جواب منفی ایشان روبرو شده‌اند، مدت زیادی است به بیماری حاد معده و سردردهای شدید عصبی مبتلا شده است.

مسئولین زندان تاکنون هیچ اقدامی برای درمان این زندانی سیاسی یا فراهم آوردن امکاناتی برای اعزام وی به مرخصی درمانی صورت نداده‌اند.
‎خانواده احمد کریمی که در شهریور ماه برای یک ملاقات ۲۰ دقیقه‌ای از تهران به گنبدکاووس رفته بودند با رفتار عجیب مسئولین حفاظت زندان روبرو شدند.
‎یکی از مسئولین حفاظت زندان در تمام طول ملاقات در کنار این زندانی سیاسی و خانواده‌اش نشسته بود و سخنان رد و بدل شده بین ایشان را یادداشت می‌کرد.
‎این رفتار عجیب با اعتراض احمد کریمی و خانواده وی روبرو می‌شود و مامور حفاظت هم در جواب می‌گوید که این دستور دادستانی است.
‎در اعتراض به این برخورد مسئولین با ملاقات این زندانی سیاسی، احمد کریمی از خانواده‌اش می‌خواهد که دیگر برای ملاقات به گنبدکاووس نیایند و به همین دلیل وی و خانواده‌اش عملا از ملاقات محروم شده‌اند.
‎شایان ذکر است احمد کریمی یکی از محاکمه شدگان در دادگاه‌های جمعی و نمایشی پس از انتخابات خرداد ۸۸ بود که توسط قاضی صلواتی به اعدام محکوم شد.
‎این در حالی بود که وی پیش از انتخابات بازداشت شده بود، حکم احمد کریمی در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال حبس تعزیری و تبعید به گنبد کاووس تقلیل یافت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال