رهایی ۲ زندانی از اعدام در کرمانشاه و آق قلا

یکشنبه ۰۱ اسفند، ۱۴۰۰-۰۲٫۲۰٫۲۰۲۲-SOS Iran- دو زندانی در شهرهای کرمانشاه و آق قلا که پیشتر در پرونده‌های جداگانه از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بودند، با گذشت اولیای دم از مجازات اعدام رهایی یافتند.به گزارش هرانا به نقل از میزان، یک زندانی در کرمانشاه پس از گذشت ۲ سال، با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این خصوص گفت: در سال ۱۳۹۸ بر اثر نزاع یک مورد قتل اتفاق افتاد که پس از آن متهم بازداشت و طی مراحل دادرسی در شعبه ۴ اجرای احکام کیفری شهرستان کرمانشاه نهایتا حکم اعدام برای او صادر شد.

پرویز توسلی زاده افزود: پس از پرونده جهت انجام اقدامات سازشی به ستاد صبر استان ارجاع شد و با پیگیری‌ها و تلاش‌ اعضای شعبه ۴۵ ویژه صلح و سازش، این پرونده پس از ۲ سال منجر به رضایت بی قید و شرط شد

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در پایان بیان کرد: در سال جاری با احتساب این مورد ۲۸ پرونده‌ مربوط به اعدام در این استان به صلح و سازش ختم شده است.

رهایی یک زندانی از اعدام در آق قلا

به گزارش رسانک، یک زندانی در شهرستان آق قلا با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

بر اساس این گزارش، امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰، با پادرمیانی محمدحسین گرگیج روحانی اهل سنت و طی نشستی با خانواده مقتول در روستای امین‌آباد از توابع شهرستان آق قلا، اولیای دم از اعدام این زندانی گذشت کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال