‎مدیر احمدی‌نژاد، دست راست بابک زنجانی!

‎یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ – IranSOS – بابک زنجانی ۱۲ روز است که در زندان اوین به سر می‌برد. پس از فراز و نشیب‌های بسیار و حرف و حدیث‌هایی که درباره میلیاردر نفتی مطرح شد، افکار عمومی تشنه شنیدن اخبار جدیدی درباره اوست. «الف.ک» از مدیرانی بود که محمود احمدی‌نژاد با خود از شهرداری تهران به دولت آورد. این در حالی است که سابقه حضور او در شهرداری تهران، سازمان شهرداری‌های وزارت کشور و شرکت رجا حکایت از پشت پرده دیگری دارد. دوران حضور «ک» در یکی از مناطق آزاد تجاری همزمان با جولان بابک زنجانی و فعالیت‌هایش در این منطقه بوده است. در سال ۱۳۸۹ «ک» به همراه بابک زنجانی و فردی به نام «خ.ح» شرکتی را تاسیس می‌کنند؛ شرکتی که پروژه ایران‌زمین را در دست ساخت داشت و توسط کمیسیون عالی معماری و شهرسازی لغو مجوز شد.

‎به گزارش ایسنا٬ مالک اولیه پروژه ایران‌زمین به مساحت ۱۶ هزار و ۲۴۳ متر مربع، بنیاد مستضعفان و جانبازان بوده که در سال ۸۳ این ملک را به «شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان اطلس» واگذار می‌کند و این شرکت ملک مورد نظر را در سال ۹۰ به شرکتی که ذکر آن رفت، منتقل می‌کند.
‎لازم است علاوه بر رسیدگی قضایی، مسئولان مالیاتی کشور اعلام کنند که شرکت‌هایی از این دست به چه میزان مالیات پرداخت کرده‌اند.
‎برخی اخبار حاکی است که نقش «الف.ک» در تشکیلات بابک زنجانی به مراتب از «ش» که اکنون در بازداشت به سر می‌برد، بیشتر است. به نظر می‌رسد سمتی که «ک» در تشکیلات زنجانی داشته و دارد به مراتب از ریاست آن منطقه آزاد تجاری منفعت بیشتری داشته است.
‎حال دستگاه‌های نظارتی و قضایی با ورود به این ماجرا می‌توانند نوع رابطه زنجانی و «ک» و میزان تاثیر وی در این پرونده را برای افکار عمومی روشن کنند و در راه برخورد با این ویژه‌خواری، قدم بزرگی بردارند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال