رهایی یک زندانی از اعدام در ایلام

یکشنبه ۰۸ اسفند، ۱۴۰۰-۰۲٫۲۷٫۲۰۲۲-SOS Iran- یک زندانی محکوم به اعدام در ایلام با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. از سوی دیگر مدیر زندان رجایی شهر از رهایی ۱۹ زندانی محکوم به اعدام در این زندان طی سال جاری از چوبه دار خبر داد.به گزارش هرانا به نقل از میزان، رئیس کل دادگستری ایلام از رهایی یک زندانی محکوم به اعدام پس از ۶ سال با گذشت اولیای دم خبر داد.

علی دهقانی عنوان کرد: “متهم این پرونده سال ۹۴ برابر رای دادگاه کیفری یک استان به اعدام محکوم و حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود”.

رئیس کل دادگستری ایلام ادامه داد: “پس از تحمل بیش از ۶ سال حبس از سوی متهم، با تلاش‌های بی وقفه شورای حل اختلاف استان، اعضاء شعبه ۴ شورای حل اختلاف ملکشاهی، اعضاء هیات صلح استان و ریش‌سفیدان محلی، صلح و سازش حاصل شد و با رضایت اولیا دم فرد محکوم به اعدام به زندگی بازگشت”.

وی افزود: “با همت و تلاش‌های صورت گرفته و با بهره‌گیری از ظرفیت مناسب هیئت‌های صلح و سازش استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ فقره پرونده اعدام با صلح و سازش مختومه شده است”.

در گزارش دیگری به نقل از ایرنا، مدیر زندان رجایی شهر کرج اعلام کرد: “با پیگیری های مستمر و بی وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم ، امسال ۱۹ محکوم به اعدام در این زندان از چوبه دار نجات یافتند”.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال