رهایی یک زندانی از اعدام در کرمانشاه

شنبه ۱۷ اردیبهشت، ۱۴۰۱-۲۰۲۲-۰۵-۰۷-SOS Iran- یک زندانی در کرمانشاه که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با کسب رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.به گزارش ایسنا، یک زندانی در کرمانشاه پس از ۶ سال با کسب رضایت از اولیای دم از اعدام رهایی یافت.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمانشاه در این رابطه گفت: سال ۱۳۹۵ اختلاف بین اعضای یک خانواده منجر به ایجاد نزاع و درگیری شدید بین آنها می شود که در این میان یکی از طرفین دعوا به شدت دچار آسیب شده و در نهایت جان خود را از دست می دهد.

منوچهر فتاحی افزود: پس از ورود نیروی انتظامی و دستگیری متهم و اعلام گزارش جزییات قتل به دستگاه قضایی، پرونده ای در دادگاه کیفری یک استان تشکیل می شود و در نهایت پس از طی مراحل قانونی رای اعدام صادر و مورد تایید استیذان برای اجرا قرار می گیرد.

این مقام قضایی عنوان کرد: با تائید حکم اعدام، به درخواست خانواده قاتل، پرونده به شعبه ۴۵ ستاد صبر استان ارجاع داده می شود تا در آنجا برای ایجاد صلح و سازش مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام با تلاش های اعضای ستاد صبر استان و با کمک از متنفذین و بزرگان محلی، خانواده مقتول رضایت بی قید و شریط خود را اعلام و این زندانی از چوبه دار رهایی پیدا کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال