عاطفه نعامی قربانی تازه جنایت نیروهای امنیتی

چهارشنبه ۰۹ آذر، ۱۴۰۱-۲۰۲۲-۱۱-۳۰-SOS Iran- «کانون حقوق بشر ایران»، با انتشار گزارشی خبر داد که جسد عاطفه نعامی جوان ۳۷ ساله اهوازی که طی چند هفته گذشته در اعتراضات حضور داشت، پس از هشت روز ناپدید شدن در خانه‌اش پیدا شد.به گزارش ایران امروز، «کانون حقوق بشر ایران» به نقل از خانواده نعامی نوشت: «به‌رغم اینکه آثار ضرب و شتم و جراحت روی پیکر عاطفه پیدا بوده است ولی نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی دستور دفن فوری وی را صادر کردند و پیکر عاطفه دوشنبه ۷ آذر به صورت مخفیانه در کرج دفن شد.»

این ارگان حقوق بشری همچنان تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد عاطفه پیش از کشته‌شدن فراخوان و شعارهای اعتراضی بر تکه کاغذ‌های کوچکی می‌نوشت و بین مردم در خیابان‌های اهواز پخش می‌کرد.

گفته می‌شود عاطفه نعامی در چند هفته اخیر در اعتراض‌ها حضور داشته است. نهاهای امنیتی او را ربوده‌، بعد از آزار و شکنجه کُشته‌اند سپس پیکرش را به خانه‌اش برده‌اند و شیر گاز را باز گذاشته‌اند تا وانمود کنند خودکشی کرده است.

جسم بی‌جان روز شنبه ۵ آذر در آپارتمانش پیدا شد. پیکر او در نزدیکی شلنگی متصل به شیر گاز قرار داشت. خانواده‌ او می‌گویند این صحنه‌سازی نیروهای امنیتی است و احتمالا او توسط همان‌‌ها به قتل رسیده است.

روز دوشنبه نیز ماموران امنیتی او را عجولانه و با فریب اعضای خانواده، تنها با حضور چند تن از زنان خانواده، در آرامستان کرج به خاک سپردند.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال