سپاه پاسدارن رژیم ایران یک نیروی تروریسم دولتی است

یکشنبه ۲۵ دی،۱۴۰۱ -۲۰۲۳-۰۱-۱۸-SOS Iran- در سال ۱۹۷۹ پس از اینکه آیت الله خمینی قدرت سیاسی را در ایران بدست گرفت فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را صادر نمود. از آن پس سپاه پاسداران بعنوان بازوی نظامی و سرکوب رژیم ایران بر علیه مردم ایران بکار گرفته شده. قانون اساسی رژیم ایران وظایف سپاه پاسداران را اینگونه مشخص میکند:

  • پاسداری از انقلاب اسلامی
  • مبارزه بر علیه ضد انقلاب
  • صدور انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران با استفاده از امکانات وسیع دولتی سریعا خود را توسعه داد و در مرحله اول اقدام به سرکوب شدید فعالان گروههای قومی، سیاسی ، دستگیری، شکنجه و اعدام آنان نمود.

سپاه پاسداران با تشکیل نیروی فرامرزی خود تحت نام سپاه قدس اقدام به آموزش و تجهیز نیروهای بنیادگرای دینی در خارمیانه و کشورهای آفریقایی نمود. سپاه پاسداران با حمایت از شبه نظامیان حزب الله در لبنان ، حماس و جهاداسلامی در غزه در طول چهار دهه گذشته برای آنان سلاح ، تجهیزات نظامی و پول ارسال داشته.

سپاه پاسداران با اعزام تیمهای تروریستی خود اقدام به ترور مخالفان رژیم که به خارج از ایران پناهنده شده بودند اقدام نموده.

شهریار شفیق
دکتر شاپور بختیار
دکتر عبدالرحمان قاسملو
فریدون فرخزاد
عبدالرحمان برومند
دکتر کاظم رجوی

تاکنون سپاه پاسداران بیش از ۵۰۰ عملیات تروریستی در خارج از مرزهای ایران انجام داده. جمع زیادی از فعالان سیاسی و حقوق بشر ایرانی مانند شهریار شفیق در پاریس ، دکتر شاپور بختیار، در پاریس (آخرین نخست وزیر حکومت شاه) ، فریدون فرخزاد، شومن ایرانی در آلمان، دکتر عبدالرحمان قاسملو، (دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران و هیئت همراه او) در وین، دکتر شرفکندی، در برلین (دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران) دکتر کاظم رجوی، فعال حقوق بشر در سویس، عبدالرحمان برومند و جمع کثیر دیگری نموده.

دیپلمات-تروریست اسداله اسدی

دامنه ترورهای هدایت شده از سوی سپاه پاسداران رژیم ایران که با هماهنگی با وزارت خارجه رژیم ایران صورت میگیرد تنها به سرکوب و کشتار مخالفان رژیم ایران در خارج از مرزهای ایران در پوشش دیپلمات محدود نمیشود. انفجار مرکز یهودیان در آرژآنتین ، انفجار مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت، اجرای عملیات تروریستی درنایروبی، ترکیه و دهها عملیات تروریستی دیگر از جمله اقدامات تروریستی برون مرزی سپاه میباشد.

سپاه پاسداران نه تنها در منطقه خاورمیانه اقدام به ایجاد پایگاههای آموزشی برای نیروهای تروریستی و بنیاد گرای اسلامی نموده است بلکه با استفاده از روابط نزدیک خود با دولتهای آمریکای لاتین مانند ونزوئلا اقدام به ایجاد پایگاههای تروریستی و آموزش نظامی تروریستها در این کشورنموده است. مافیای مواد مخدر آمریکای جنوبی دارای روابط بسیار نزدیکی با سپاه پاسداران سپاه پاسداران هستند. ژنرال پاسدار غلامرضا باغبانی از فرماندهان سپاه قدس در لیست افراد تحت تعقیب بین المللی قرار دارد. ژنرال پاسدار غلامرضا باغبانی مسئول هماهنگی برای واردات و صادرات مواد مخدر از طریق افغانستان و پاکستان و آمریکای جنوبی به ایران میباشد.

در سال ۲۰۰۳ پس از حمله نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا به خاک کشور عراق و اشغال این کشور نیروهای سئاه ئاسداران رژیم ایران با لباسهای کردی وارد خاک عراق شدند و در اشغال این کشور شرکت کردند.

با سازماندهی نیروهای شبه نظامی وابسته به نیروی قدس تحت فرماندهی ژنرال پاسدار قاسم سلیمانی، حملات متعددی را بر علیه نیروهای نظامی آمریکایی در عراق سازماندهی و اجرا شد. باوجود اینکه نیروهای نظامی آمریکا خاک عراق را ترک کرده اند اما عراق همچنان در اشغال نیروهای پاسداران ایرانی و شبه نظامیان وابسته به آنان مانند حشد الشعبی میباشد.

سپاه پاسداران در سالهای گذشته فعالیتهای نظامی خود را گسترش داده و با تولید موشکهای دوربرد و هواپیماهای بدون سرنشین فعالیتهای تروریستی و ویرانگر خود را ادامه میدهد.

سپاه پاسداران از نیروهای بنیادگرای اسلامی در کشورهای آفریقایی نیز حمایت میکند. گروه بنیادگرا و ترویستی بوکوحرام در نیجریه با دریافت تسلیحات و دلارهای ارسالی رژیم ایران به عملیات تروریستی و آدمربایی اقدام میکنند. نیروی تروریستی الشباب در سومالی نیز توسط سپاه پاسداران مورد حمایت مالی و تسلیحاتی قرار دارد. سپاه پاسداران رژیم ایران بعنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان غیرقانونی سلاح و تجهیزات نظامی در قاره آفریقا محسوب میشود. بطور مثال سپاه پاسداران دارای روابط دادوستدی بسیارخوبی با دیکتاتور نظامی کشور آفریقایی گامبیا ژنرال الجامع میباشد و از طریق وی به قاچاق سلاح و تجهیزات نظامی اقدام میکنند.

سپاه پاسداران با دخالتهای خود در یمن این کشور را درگیر جنگ داخلی طولانی مدتی نموده و با ارسال پهبادهای نظامی و موشکهای دوربرد برای گروه حوثی ها اقدام به انجام چندین حمله به عربستان و تاسیسات نفتی آرامکو نموده.

در هشتم ژانویه ۲۰۲۰ سپاه پاسداران پس از هماهنگی با نیروهای آمریکایی مستقر در عراق اقدام به موشکباران پایگاه نظامی آمریکایی نمود. دقایقی پس از این این حملات موشکی، سپاه پاسداران با شلیک دو موشک پرواز شماره  PS752 هواپیمای مسافربری اوکراین از تهران به مقصد کیف کوتاه زمانی پس از پرواز از تهران نمود و ۱۷۶ مسافر و خدمه این هواپیمای غیر نظامی را بقتل رساندند.

سپاه پاسداران با ارسال پهبادهای نظامی خود به روسیه و بکارگیری آنها در جنگ ویرانگر علیه اکرائین در قتل عام شهروندان این کشور و نابودی زیرساختهای این کشور نقش مهمی را ایفاء میکند.

سپاه پاسداران رژیم ایران یک خطر امنیتی برای کشورهای اروپایی است.

خطر جدی است!

 کشورهای عضواتحادیه اروپا در تیررس موشکهای ویرانگر و پهبادهای مرگبارسپاه پاسداران قرار دارند. موشکهای دوربرد سپاه تنها پس از ۲۵ دقیقه میتوانند به اهداف خود در وین، و پس از ۳۵ دقیقه در برلین و پاریس را هدف قرار دهند.

ما در طول سالهای گذشته همواره خطر رو به افزایش موشکهای دوربرد رژیم ایران به اطلاع دولتهای اروپایی بخصوص دولت فدرال اتریش رسانده ایم.

سپاه پاسداران با حضور و دخالتهایش در امور داخلی سوریه در براه انداختن جنگ داخلی ویرانگر در آن کشور نقشی اساسی دارد . آنها با اعزام نیروهای ایرانی، عراقی، افغانی ، پاکستانی و … تحت عنوان لشکر فاطمیون و زینبیون در سرکوب آزادیخواهان سوری شرکت دارند.

سپاه پاسداران با اعزام هزاران نفر از نیروهای تروریستی خود در کشورهای مختلف اروپایی مانند نیروهای حزبالله لبنان در کشورهای اسکاندیناوی، شبه نظامیان افغانی لشکر فاطمیون و زینبیون تحت عنوان پناهنده به اتریش و آلمان، امنیت شهروندان این کشورها را در خطر جدی قرار داده.

رژیم ایران دربسیاری از حملات تروریستی خود از شبه نظامیان تروریست کشورهای شمال آفریقا هم استفاده نموده. بیم آن میرود که سپاه پاسداران از این افراد که تحت پوشش پناهنده قرار دارند جهت اهداف تروریستی خود در اروپا  در مواقع لازم استفاده کند.

ما ضمن محکوم کردن اعمال تروریستی سپاه پاسداران از اتحادیه اروپا میخواهیم که

  • سپاه پاسداران رژیم ایران را در لیست گروههای تروریستی قرار گیرد
  • فرماندهان ارشد سپاه پاسداران باید به علت جنایت علیه بشریت مورد تعقیب بین المللی قرار گیرند. آنها میبایستی در دادگاه جنایت علیه بشریت برای اعمال ضد انسانی خود پاسخگو باشند.
  • بسته شدن مراکز جاسوسی و تروریستی رژیم ایران در اروپا.

کمیته بین المللی نجات ایرانیان

SOS Iran

وین، ۱۵ ژانویه، ۲۰۲۳

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال