‎زمان محاکمه قدیمی‌ترین زن زندانی ایران

۱۶ مرداد ۱۳۹۲ – عبدالصمد خرمشاهی گفت: شعبه ۱۰۶ دادگاه عمومی جزایی شهر ری ۱۰ شهریور را به۱۶ عنوان وقت رسیدگی به پرونده خانم فاطمه مطیع تعیین کرده است. به گزارش ایسنا وکیل‌مدافع قدیمی‌ترین زن زندانی ایران از تعیین روز ۱۰ شهریور برای رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی گفت: شعبه ۱۰۶ دادگاه عمومی جزایی شهر ری ۱۰ شهریور را به عنوان وقت رسیدگی به پرونده خانم فاطمه مطیع تعیین کرده است.
وی تصریح کرد: اگر در این جلسه بتوانیم ثابت کنیم که اتهامی متوجه فاطمه مطیع نیست دادگاه به برائت او حکم می‌دهد و گرنه اولیای دم مقتول مکلف هستند که ۵۰ نفر از بستگان نسبی ذکور خود را در دادگاه حاضر کنند تا علیه فاطمه سوگند یاد کنند و در غیر این صورت فاطمه با اتیان ۵۰ سوگند مبنی بر بی‌گناهی خود تبرئه خواهد شد.
‎فاطمه مطیع که به قدیمی‌ترین زن زندانی ایران معروف شده است از سال ۱۳۷۲ تاکنون به اتهام قتل «مجید.الف» در زندان به سر می‌برد و در این مدت بارها به اتهام وی رسیدگی شده است.
‎صدور حکم قصاص او از سوی شعبه ۱۰۵ دادگاه عمومی جزایی شهرری آخرین حکم صادره در پرونده اوست که دیوان عالی کشور آن را نقض کرد و پس از آن پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض دادگاه صادر کننده رای بدوی ارسال کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال