سهشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۰۹-IranSOS- بنابر اظهارات قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، یک درصد دانشآموزان مواد مخدر مصرف میکنند. به گزارش ایسنا، علیرضا جزینی در سومین جشنواره کشوری نوجوان سالم که با شعار ترویج شیوههای زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است، افزود: البته این به معنای آن نیست که این دسته از دانشآموزان معتادند، بلکه این مصرف به صورت تفننی گزارش شده است. وی ادامه داد: اکنون مصرف شیشه و روانگردانها رو به افزونی است و باید با پیشگیری اولیه از آن جلوگیری کرد.
Continue reading “آخرین آمار مصرف موادمخدر بین دانشآموزان”