جانشین فرمانده ناجا: ‎پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است

‎سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- جانشین فرمانده ناجا در مورد پخش فوتبال جام جهانی در سینماها گفت: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است. سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه باید پخش فوتبال از سینماها به صورت جداگانه باشد افزود: سینماها می‌توانند به صورت جداگانه یک سالن را به زنان و دیگری را به مردان اختصاص دهند اما پخش به صورت مختلط ممنوع است.

وی همچنین با بیان اینکه سرقت‌ها راحت اتفاق می‌افتد و باید به دنبال راه‌حلی برای سخت‌تر شدن وقوع سرقت باشیم در جمع روسای پلیس آگاهی گفت: باید محلاتی که بیشترین جرم را دارد شناسایی شده و کارگروهی در این مورد تشکیل شود تا شاهد کاهش سرقت در محلات باشیم.

‎جانشین فرمانده ناجا گفت: پیشنهاد می‌کنیم طلافروشی‌ها در ویترین‌های خود از طلای بدلی استفاده کرده تا میزان وقوع این جرم کاهش یابد.

‎وی به سرقت خودروها اشاره کرد و افزود: باید این موضوع که چرا برخی از این خودروها راحت سرقت شده و برخی دیگر میزان سرقتشان کم است مورد چالش جدی قرار گیرد.

‎رادان با بیان اینکه به زودی طرح سراسری برخورد با مالخران در کشور آغاز می‌شود گفت: ظرف مدت زمان کوتاهی این طرح عملیاتی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال