‎انهدام خط پنج کیلومتری انتقال گازوئیل قاچاق در میناب

‎شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ -۲۰۱۴-۰۵- ۳۱ ‫-IranSOS-‬ فرمانده مرزبانی هرمزگان از انهدام خط پنج کیلومتری انتقال گازوئیل قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. سرهنگ احمد دادستانی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، در این باره گفت: به دنبال اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در سطح استان، دریابانان و عوامل انتظامی شهرستان میناب در عملیاتی مشترک از وجود خط لوله‌ای که به واسطه آن اقدام به انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا می‌شد، باخبر شدند.

وی با اشاره به عملیات پلیس برای شناسایی محل دقیق این خط لوله و انهدام آن گفت: پس از مدتی ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی از محل دقیق این خط لوله باخبر شده و در عملیاتی آن را منهدم کردند.
‎فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه این خط لوله انتقال گازوئیل قاچاق بیش از ۵۰۰۰ متر طول داشته و به وسیله آن سوخت قاچاق از ساحل به لنج‌های داخل آب منتقل می‌شد، گفت: ماموران در رد زنی این خط لوله به یک فروند لنج فعال در قاچاق گازوئیل نیز برخورد و آنرا توقیف کردند.
‎به گفته دادستانی در بازرسی از این لنج ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.
‎وی همچنین از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل مرتبط با این شبکه قاچاق گازوئیل خبر داد و افزود: این افراد پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شده و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
‎فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: مرزهای کشور جای امنی برای فعالیت سودجویان و خلافکاران نیست و آنان باید بدانند اگر دست از اقدامات خود برندارند دیر یا زود به سزای اعمالشان خواهند رسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال