‎انتقال علی مرادی به سلول انفرادی

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۱-۱۴-IranSOS- علی مرادی زندانی سیاسی زندان میناب که درپی یک اعتراض صنفی پس از ضرب و شتم به سلول انفرادی منتقل شده است در شرایط نگران کننده‌ای بسر می‌برد. به گزارش هرانا، علی مرادی زندانی کرد زندان میناب که از روز ۱۸ آبان ماه به سلول انفرادی منتقل شده، هم‌اکنون بدون لباس گرم و پتو در سلول انفرادی بسر می‌برد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «هنگام انتقال علی مرادی به سلول انفرادی به وی پتو ندادند و اجازه ندادند لباسهای خود را بداخل انفرادی ببرد. طبق آخرین اخباری که بدست ما رسیده علی مرادی امشب با یک شورت در سلول انفرادی خوابیده است. زندان‌بانان حتی به وی خوراک نیز نداده‌اند.»
‎این منبع در خصوص علت انتقال علی مرادی به سلول انفرادی گفت: «علی مرادی زمانی که به عدم رسیدگی پزشکی به یک زندانی سیاسی دیگر اعتراض می‌کند، از سوی زندانبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به سلول انفرادی منتقل می‌شود.
‎علی مرادی در اواخر بهمن‌ماه ۱۳۸۲، در روستای کانی‌دینار از توابع مریوان در استان کردستان، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب کُردی، به ۳۰ سال زندان و تبعید به زندان میناب محکوم شد.
‎وی در زندان دچار ناراحتی قلبی شد و در این چند سال بار‌ها به علت حمله شدید قلبی به بهداری زندان و یا مراکز خارج از زندان منتقل شده است.
‎گفتنی است، علی مرادی سابقه پنج سال زندان به اتهام همکاری با احزاب کردی در سال ۱۳۷۷ را نیز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال