یک زندانی در زندان پارسیلون خرم آباد اعدام شد

شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۰۴-۰۸-IranSOS– سحرگاه روز جاری یک زندانی با اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان پارسیلون خرم آباد اعدام شد. یک زندانی دیگر با اتهام و حکم مشابه، همراه وی به سلول انفرادی منتقل شده بود که با توقف حکم به بند مربوط بازگشت.

 به گزارش هرانا، سحرگاه امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۶، حکم اعدام یک زندانی به نام “مازیار گراوند” که روز گذشته به سلول انفرادی منتقل شده بود، در زندان  پارسیلون خرم آباد اجرا شد.

مازیار گراوند اهل شهرستان کوهدشت واقع در استان لرستان به اتهام حمل و نگهداری “سه کیلو گرم هرویین” به اعدام محکوم شده بود. وی که متاهل و دارای یک فرزند ۳۳ ساله است از سه سال پیش در زندان به سر می برد.

مرتضی سنایی اهل شهر شیراز واقع در استان فارس نیز با حکم اعدام به اتهام حمل و نگهداری “هشتصد گرم  هرویین” روز گذشته به سلول انفرادی منتقل شده بود اما با توقف اجرای حکم امروز به بند مربوط بازگشت.

 

گفتنی است که در روزهای گذشته طی تماس تلفنی از سوی مسئولین زندان پارسیلون خرم آباد، خانواده زندانی محکوم به اعدام “مازیار گراوند” جهت آخرین ملاقات قبل از اعدام به زندان فراخوانده شدند. از امکان آخرین ملاقات آقای سنایی اطلاعی در دست نیست.

لازم به یادآوری است نمایندگان مجلس پیش تر از قوه قضاییه خواسته بودند تا زمان پایان این بررسی از اعدام دست کم ۵ هزار زندانی محکوم به اعدام در رابطه با مواد مخدر خودداری کند با اینحال قوه قضاییه در عمل به این خواسته بی اعتنایی پیشه کرده است. 

اعدام این زندانی تا لحظه تنظیم این گزارش از سوی رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی نشده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال