خوزستان؛ معرفی ۲۴ نفر به دستگاه قضایی به اتهام پخش شایعه در ارتباط با سیل

شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۰۴-۱۳-IranSOS- به گفته رئیس پلیس فتای استان خوزستان، ۲۴ نفر به اتهام پخش شایعه درباره سیل و “تشویش اذهان عمومی” به دستگاه قضایی معرفی شده اند. به گزارش هرانا، به نقل از ایسنا، رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و معرفی ۲۴ نفر از کاربران فضای مجازی به اتهام نشر شایعات مربوط به سیل در این استان به مراجع قضایی خبر داده است.

شاهین حسنوند بدون اشاره به هویت این افراد مدعی شده است که آنها با پخش شایعات مربوط به سیل موجب “تشویش اذهان عمومی” شده بودند.

وقوع سیل در ایران طی هفته‌های اخیر ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته و در بسیاری از استان‌های کشور از جمله استان خوزستان خسارات جانی و مالی بسیاری بجا گذاشته است.

پیشتر پیرحسن کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین آمار تلفات ناشی از وقوع سیل های اخیر اظهار کرد: وقوع سیل از ۲۶ اسفندماه تا صبح روز ۱۵ فروردین در مجموع ۷۶۸ مصدوم به همراه داشت که ۶۱۳ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی اعزام و ۱۵۵ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند. وی با اشاره به مفقود شدن چهار نفر طی این حوادث اظهار کرد: از مجموع افراد منتقل شده ۳۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال