جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات زرتشت احمدی راغب برگزار شد

شنبه ۱۲ مهر، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۱۰-۰۳-SOS Iran-  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی امروز شنبه ۱۲ مهرماه در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. این جلسه که قرار بود در تاریخ ۲۴ تیرماه امسال برگزار شود، در تاریخ مقرر برگزار نشد و به تعویق افتاد. این پرونده با شکایت شهرداری فردوسیه و رسول شریفیان مبنی بر تبلیغ علیه نظام علیه آقای احمدی راغب گشوده شده است.به گزارش هرانا، امروز شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات زرتشت احمدی راغب، فعال مدنی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

در جریان این جلسه که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شد، آقای احمدی راغب حاضر شده و به دفاع از خود پرداخته است. گفته می‌شود که قاضی رفتار خشونت آمیزی داشته و اتهامات غیر مرتبط با پرونده را در جریان جلسه دادگاه مطرح کرده است.

این جلسه که قرار بود در تاریخ ۲۴ تیرماه امسال برگزار شود، در تاریخ مقرر برگزار نشد و به تعویق افتاد.

این پرونده با شکایت شهرداری فردوسیه و رسول شریفیان مبنی بر تبلیغ علیه نظام علیه آقای احمدی راغب گشوده شده است.

زرتشت احمدی راغب در اردیبهشت‌ماه و تیرماه ۹۸ در اعتراض به اخراج از محل کار مقابل دفتر شهرداری فردوسیه دست به تحصن یک نفره زد که در پی آن بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شد.

او پیش از این نیز به دلیل فعالیت‌های مدنی خود سابقه بازداشت و محکومیت دارد. وی اخیرا در تاریخ ۱۱ شهریور از زندان تهران بزرگ به مرخصی اعزام شد.

زرتشت احمدی راغب، آتش نشانی است که پس از ۱۷ سال سابقه کار به دلیل فعالیت های مدنی و منتقدانه از کار اخراج شده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال