تخریب مزار نوید افکاری پس از بازداشت موقت پدر و برادرش

جمعه ۲۸ آذر، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۱۲-۱۸-SOS Iran- الهام افکاری، خواهر نوید افکاری، در حساب اینستاگرامی‌ خود خبر داده است که مزار نوید تخریب شده است. تخریب مزار نوید افکاری مدت کوتاهی پس از بازداشت موقت پدر و برادر او انجام گرفته است.به گزارش دویچه وله، الهام افکاری، خواهر نوید افکاری، در صفحه اینستاگرامی خود خبر داده که مزار برادارش تخریب شده است. او با انتشار تصویر مزار تخریب‌شده نوید افکاری نوشت: «تهديد كنيد، تخريب كنيد، بازداشت كنيد، با ياد و نام نويد در دل‌ها چه می‌كنيد؟»

در تصویری که الهام افکاری در اینستاگرام منتشر کرده، می‌توان مشاهده کرد که مزار نوید افکاری کاملا تخریب شده است.

هنوز مقام‌های رسمی ایران یا وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی سپاه درباره تخریب مزار نوید افکاری واکنشی نشان نداده‌اند.

یک روز پیش از تخریب مزار نوید افکاری، پدر و برادر او بر سر مزار نوید در روستای سنگر حضور یافته و مزار او را برای سنگ قبر آماده می‌کردند که از سوی نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی بازداشت شدند. آنها پس از چند ساعت آزاد شدند.

مسئولان امنیتی که خود را ماموران وزارت اطلاعات معرفی کرده بودند، از پدر و برادر نوید افکاری خواسته‌اند که از گذاردن سنگ قبر بر مزار نوید صرف‌نظر کنند. خانواده افکاری در این مدت برای چشم‌پوشی از گذاردن سنگ بر مزار نوید تحت فشار بوده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که به خانواده نوید افکاری از مدت‌ها پیش اجازه حضور بر سر مزار نوید داده نشده بوده. اما آنها قصد داشته‌اند مزار نوید افکاری را برای سنگ قبر آماده کنند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، دو برادر نوید افکاری ماه‌هاست که در سلول‌های انفرادی زندان عادل‌آباد شیراز به سر می‌برند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال