رهایی یک زندانی از اعدام در شهریار

چهارشنبه ۲۴ دی، ۱۳۹۹-۲۰۲۱-۰۱-۱۳-SOS Iran- یک زندانی ساکن شهریار که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم از مرگ رهایی یافت. به گزارش  هرانا به نقل از رکنا، یک زندانی محکوم به اعدام در یک قدمی چوبه دار موفق به اخذ رضایت اولیای دم شد و از اعدام رهایی یافت.در این گزارش آمده است، بهمن ماه سال ۹۵، ناپدید شدن ناگهانی مردی حدودا ۵۰ ساله به نام علی اهل شهریار در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در حالی که حدود دو هفته از ناپدید شدن این مرد می گذشت، جسدی در حاشیه شهر شهریار کشف شد که خانواده علی بعد از مشاهده آن هویت جسد را تائید کردند. در حالی که پزشکی قانونی تائید کرد علی با ضربات چاقو از پا در آمده است، در ادامه روند رسیدگی پرونده روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.

در بررسی های قضایی، پرینت تماس های همسر مقتول حکایت از ارتباط او با یکی از دوستان خانوادگی شان داشت. بعد از آن ماموران پلیس او را تحت بازجویی قرار دادند. زن جوان در بازجویی گفت: «از مدتی قبل با یکی از دوستان خانوادگی مان ارتباط داشتم تا اینکه همسرم پی به ارتباط ما برد. برای همین نقشه قتل او را کشیدیم تا فاش شدن راز ارتباطمان باعث نشود که همسرم برایمان دردسر درست کند.»

با اعتراف زن مقتول، ماموران همدست او را بازداشت کرده و رسیدگی به پرونده در روال قانونی قرار گرفت. اولیای دم در دادگاه تقاضای اعدام متهم را کردند و بنا به درخواست آنها حکم اعدام صادر شد. اما درست زمانی که متهم در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، فرزندان مقتول و پدر او به عنوان اولیای دم از اعدام اعلام گذشت کردند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال