بازداشت سه متهم به آزار جنسی پسر ۱۴ ساله در لواسان

شنبه ۱۸ بهمن، ۱۳۹۹-۲۰۲۱-۰۲-۰۷-SOS Iran- سه نوجوان ۱۷ ساله در لواسان که متهم به آزار جنسی یک پسر ۱۴ ساله هستند، توسط ماموران پلیس بازداشت شدند. پرونده برای رسیدگی بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.
به گزارش  هرانا به نقل رکنا، سه نوجوان ۱۷ ساله در لواسان که متهم به تجاوز به یک پسر ۱۴ ساله هستند، توسط ماموران پلیس بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی که همراه پسر ۱۴ ساله اش به نام شایان به پلیس آگاهی لواسان رفته بود آغاز شد.

با این شکایت ماموران به بازجویی از پسر نوجوان پرداختند، او گفت: من و دوستانم مشغول بازی فوتبال در خیابان بودیم، سه پسر عمو که از قبل آنها را می‌شناختم سراغم آمدند. یکی از آنها مرا بغل کرد و به سرعت به زیر زمین خانه‌ای متروکه برد. آنجا سه پسر عمو با تهدید چاقو مرا آزار دادند و تهدیدم کردند اگر در این باره با کسی حرفی بزنم مرا می کشند.

در پی این شکایت شناسایی سه پسر عمو ۱۷ ساله آغاز و آنها بازداشت شدند.

پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرائم اطفال است فرستاده شد. در ابتدای جلسه شاکی و پدرش برای متهمان اشد مجازات را خواستار شدند.

سپس متهمان ۱۷ ساله جرمشان را انکار کردند و یکی از آنها گفت: “من اصلاً شایان را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است”.

متهم دیگر در جایگاه ویژه قرار گرفت و گفت: “دایی شایان مدتی است با من و پسر عموهایم خصومت دارد. گمان می کنم به همین خاطر چنین شکایت عجیبی را علیه ما مطرح کرده است.

سومین متهم نوجوان نیز منکر جرمش شد.

به دنبال دفاع متهمین، محمد شمس وکیل یکی از متهمان به دفاع پرداخت و گفت: متهمان که همگی ۱۷سال دارند از ابتدای بازداشت جرمشان را انکار کرده اند. مدرکی نیز مبنی بر تجاوز به پسر نوجوان به دادگاه ارائه نشده و وی به پزشکی قانونی نیز معرفی نشده است. از این رو تقاضا دارم برای روشن شدن ماجرا شاکی به پزشکی قانونی معرفی شود.

در پایان جلسه قضات دادگاه شایان را برای تشخیص صحت ادعا و همچنین سه متهم را جهت مشاوره بالینی و تشخیص رشد عقلانی مبنی بر درک عمل ارتکابی، به پزشکی قانونی معرفی کردند. بعد از اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی، قضات درباره این پرونده حکم صادر می کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال