افساد فی الارض؛ محمود مهرابی تفهیم اتهام شد

دوشنبه پنجم تیر، ۱۴۰۲-۲۰۲۳-۰۶-۲۶-SOS Iran- محمود مهرابی، شهروند بازداشتی محبوس در زندان دستگرد اصفهان توسط شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه از بابت اتهامات “افساد فی الارض” و “تبلیغ علیه نظام” تفهیم اتهام شد.به گزارش هرانا، محمود مهرابی تفهیم اتهام شد. وکیل مدافع این شهروند بازداشتی در گفتگو با هرانا اظهار داشت: “آقای مهرابی که در بازداشتگاه الف-طا زندان دستگرد اصفهان بسر میبرد، اخیرا توسط شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه از بابت اتهامات افساد فی الارض و تبلیغ علیه نظام تفهیم اتهام شده است.”

 

وی با بیان اینکه موکلش در جریان اعتراضات سراسری به دلیل انتشار مطالبی از جمله دعوت مردم برای شرکت در اعتراضات بازداشت شده است، افزود: “تاکنون اجازه ورود قانونی بنده و همکارانم به پرونده داده نشده است.”

 

آقای مهرابی در رابطه با پرونده جاری، برای نخستین بار در تاریخ دوازدهم بهمن ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی در اصفهان بازداشت و نهایتا در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه با تودیع وثیقه از زندان دستگرد اصفهان آزاد شد. او ساعاتی بعد، مجددا توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در اصفهان بازداشت شد. یک منبع نزدیک به خانواده وی عنوان کرد که “بازداشت دوباره او به دلیل انتشار مطالب اعتراضی در شبکه های اجتماعی صورت گرفته است.”

 

محمود مهرابی شهروند ساکن اصفهان و مجرد، پیش از بازداشت در حوزه برق مشغول به فعالیت بود.

 

 

یک دیدگاه برای “افساد فی الارض؛ محمود مهرابی تفهیم اتهام شد”

  1. چنین اتهاماتی به برادر بنده هیچ بنیان و پایه اساسی ندارد. برادر بنده مثل دیگر ساکنین ایران زمین یک وطن دوست میباشد.و خواهان خوبی و سربلندی برای ایران زمین و ساکنانش میباشد. برادر بنده به هیچ عنوان در اغتشاشات و اعتراضات حضور نداشته بودند و در منزل به مراقبت و نگهداری از مادرم ناتوانم و انجام کارهای منزل میپرداختند چون برادرم تنها فرزند مجرد در خانه بود که تمام مسولیتهای خانه به گردن ایشان بود.و بنده شاهد عینی حضور ایشان در خانه بودم. بردارم فردی بیگناه است و هیچ قصد و غرض و نیت بدی در دل نداشته است. چنین اتهاماتی برای ایشان دور از انصاف و عدل الهی میباشد. متاسفانه فضای مجازی نتیجه ای جز بدبختی و دردسر برای جوانان این مملکت نداشته است . امیدوارم دست غیب و الهی برادر بنده را از این اتهامات مبرا کند و نجات دهد. خدای بزرگ نگهدار و محافظ برادر عزیزم باشد. ضامن آهو و باب الجواد پشتیبان و یاریگر محمود مهرابی باشند و از دام صیاد نجاتش دهند . برادر عزیزم که مدت ۵ ماه است از احوالت هیچ خبری ندارم به خدا میسپارمت و امیدت به خداوند باشد. درست است در مواقعی که خودم خیلی ناراحت هستم حتی از خدا و اهل بیتش گله میکنم و دلگیر میشوم اما برادر عزیزم ترا به دست خدا میسپارم و امیدوارم هرچه زودتر از بند و زندان به یاری همان خدای بزرگ نجات پیدا کنی و همیشه فریاد انا الحق و هوالحق یاریگرت باشد. خداوند با توست. نگران نباش. درست است ما کوچکیم اما خدای ما بزرگ است. یقین داشته باش کسانی که حساب ترا پیچیند یک روزی میرسه که حساب پس میدند. امیدت به خدا باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال