یک زندانی اعدام شد

چهارشنبه ۰۳ آبان، ۱۴۰۲-SOS Iran-2023-10-25-  حکم یک زندانی که پیشتر در تهران از بابت اتهام قتل بازداشت و به اعدام محکوم شده بود، به اجرا در آمد.به گزارش  هرانا به نقل از اعتماد انلاین، حکم اعدام یک متهم به قتل به اجرا در آمد.

بر اساس این گزارش، این زندانی که مرد جوانی است، پیشتر در تهران دختر مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده و بازداشت شد.

کارآگاهان جنایی تهران بعد از اطلاع از این قتل تحقیقاتی را آغاز کردند و متوجه شدند دختر جوان به نام گلناز در خانه مردی ثروتمند به قتل رسیده است.

در جریان بارجویی های به عمل امده این مرد ثروتمند ماجرا را این‌طور شرح داد: “من و گلناز به هم علاقه داشتیم و من برای او یک خودرو خریده بودم. یک ماه قبل گلناز اسم مرا به اشتباه احسان صدا زد و همین باعث شد به او شک کنم؛ البته او ادعا کرد احسان خواستگار قبلی‌اش است و آن ماجرا تمام شده است. بعد از آن دیگر موضوع را پیگیری نکردم تا اینکه روز حادثه گلناز به خانه‌‌ام آمد. حدود یک ساعت بعد مردی زنگ زد و گلناز وقتی آن فرد را دید بلافاصله شناخت و گفت خواستگار سابقش است. خودم در را باز کردم تا ببینم آن پسر چه‌کار دارد. احسان چند ضربه به من زد و بعد به زور وارد خانه شد. او گلناز را پیدا کرد و با هم مشاجره کردند و آن موقع بود که فهمیدم آن دو نفر با هم رابطه دارند. احسان از آشپزخانه چاقویی برداشت و چند ضربه به گلناز زد و بعد فرار کرد.”

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت متهم خودش را به پلیس معرفی کرد و با اعتراف به قتل دختر مورد علاقه‌اش گفت: “به رفتار‌های گلناز مشکوک شده بودم و احتمال دادم به من خیانت می‌کند. به همین دلیل یک ردیاب خریدم و به ماشین او وصل کردم. روز حادثه به خانه مرد پولداری رفت و من هم عصبانی سراغش رفتم. وقتی دیدمش او را با چاقو زدم.”

این متهم بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به درخواست اولیای دم به اعدام محکوم شد.

این حکم در مراحل بعدی تایید شد و در نهایت به اجرا درآمد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال